هتل باروت آروم آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت آروم آنتالیا

 هتل ۵ ستاره باروت آروم آنتالیا اقامتگاهی مجهز است که در منطقه ساحلی سیده و شهر آنتالیا قرار دارد . بهره مندی از آب و هوای لطیف ، طبیعتی منحصر به فرد و پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی از ویژگی های ممتاز این هتل مجلل است . سرویس دهی سریع و خدمات با کیفیت در کنار همکاری پرسنل کار آمد ، باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و بسیاری برنامه های شاد و سرگرم کننده دیگر در کنار بهترین خدمات دلیلی برای برتری این هتل ۵ ستاره می باشد.از این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تامرکز سیده 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمان و طراحی اتاقها منحصر به فرد و از رنگهای شاد و گرم استفاده شده است.اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد که مشرف به دریا است.امکانات تمامی اتاقها قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

امکانات هتل باروت آروم آنتالیا :

قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باروت آروم آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: